Back to work

Werkhervatting na kanker is belangrijk en dikwijls een moeilijk thema.

Tja, er is nog last, vermoeidheid... ik ben nu 6 jaar lang actief opgevolgd geweest en er was die constante stress en angst. Uiteindelijk volgt er een operatie en dan zijn er uitslagen en verdere controle's.
Maar waar en wanneer stopt dit kankerverhaal eigenlijk?

Ik kon niet meer blijven wachten tot ik me terug 100% voelde om terug mee te draaien. Ik heb echt zin om terug te werken... heb nood aan het gevoel van verantwoordelijkheid, sociale contacten,...
Met mijn werkgever en collega's heb ik steeds een prima contact gehad. Ook tijdens mijn ziekteperiode (na operatie) heb ik veel begrip en medeleven ontvangen. (en veel bezoek 😊)

Heel onzeker (lukt het me nog?) ben ik terug gestart met 3/5. Het voelde aan als een eerste schooldag, ik was super zenuwachtig.
Maar ik voelde me meer dan welkom.

Op mijn bureau stond een kaartje klaar van al mijn collega's en even later moest ik even mee naar de keuken... 2 'welkom terug' taarten stonden klaar.

Fantastisch!




Reacties

  1. Leuk hè zo graag gezien op de werkvloerw😊

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg , dat doet een mens zeker goed zo'n welkom. Al het beste!!
    S&G uit Fr.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten